Julekalender på Norges beste vestkant

Hei! Da har husnissen inntatt plassen sin på gyngehesten ved peisen og julestjernen er på plass i vinduet. Litt lys og pynt ute nå, så er førejulstiden i gang!

Til førejulstiden, helst enda før, hører det å lage kalendere, og jeg skal nok komme i land der og.

Jeg er faktisk så godt i gang at jeg drar i gang en ekstra kalender her på bloggen! Hver dag blir det en liten kalendergave som trekkes.

Det blir et innlegg hver dag på bloggen. Det du må gjøre for å være med i trekningen er å kommentere under på innlegget at du vil være med på dagens luke, samt å like Facebooksiden til Livet på Norges beste vestkant. (Jeg kommer til å skrive forklaring under hvert innlegg av hensyn til nye lesere.)

Hva er vel koseligere enn et lys i mørketiden? Så jeg kan røpe at det er en del deilige duftlys som egner seg like godt etter jul som i førejulstiden. Men det er og andre små gaver!

Ha en super dag!

Facebooksiden til Norges beste vestkant finner du her:

 

  #kalender, #kalendergave, #adventskalender,#julekalender, #interiørblogg, #livetpånorgesbestevestkant

22 kommentarer

Siste innlegg