Snart tid for å drikke champagne og danse på bordet?

Hei! Håper du har det fint! Det er fredag og snart helg. I heimen er det kommet en hvit julestjerne. Før likte jeg ikke julestjerner så godt, men de kan være riktig dekorative både i rødt og i andre farver!

Champagnekjøleren gjør nytte som blomsterpotte. Jeg synes den er stilig til det, og det er sjelden elle aldri tid for å drikke champagne og danse på bordet, så da er det bedre at den står på bordet med en vakker blomst i! 

Nå har vi jo plutselig fått god plass på kjøkkenbenkene, og jeg nyter å endelig ha plass til å sette fra meg ting, enten det er kjøkkenredskaper eller “stæsj”  

Ellers blir det en tur til “Julebyen Egersund” i kveld! Jeg har faktisk aldri vært der før. Er jeg den eneste i området, tro? Med tanke på at vi har datter, svigersønn og barnebarn er det jo på tide å besøke dette førejulseventyret, så vi drar sammen med sænn og svigerdatter, som fremdeles er på besøk fra Barcelona!

Ha en flott dag videre, en deilig kveld og en perfekt helg! Vi blogges snart!

Minner også om julekalenderen her på Norges beste vestkant. Den finner du her

 #champagne, #julestjerne, #kjøkken, #inspirasjon, #livetpånorgesbestevestkant, #julebyenegersund, #interiørblogg

.

 

2 kommentarer
    1. Det er nydelig med hvit julestjerne og den passet jo helt pekfekt inn hos deg. Kos deg i julebyen. Du er nok ikke den eneste som ikke har vært der for det har ikke jeg heller. Rart med de tingene som er så nære, det er liksom så langt dit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg