Designjul?

Hei! Over alt ser jeg vakre juletrær i matchende farver, i sølv, gull eller hvitt! Kæhler presenterer en helt nydelig jule kolleksjon. Det er bare å ønske seg!

Det er vel ingen tvil om at dette er nydelig!

 

 

Kulene finnes også i gull og hvitt!

 

Her er det bare lommeboken som setter grenser! Eller? Det med julepynt og juletre kan vel neppe diskuteres. Det vil si, vi blir vel neppe enige! Skal man ha et lekkert “voksent” juletre med design-kuler, eller noe helt annet?

Jeg innrømmer det gjerne, jeg hadde ikke sagt nei takk til Kahler-kulene! Samtidig er det en del nostalgisk pynt jeg også ville hatt på treet. Julepynt har jo ofte en historie, Noe har barna laget, noe har man kanskje laget selv i barndommen? Noe hang på besteforeldrenes tre og noe på barndommens tre. Hos oss er juletreet for det meste rødt og gull.

Noen av kulene er av nyere dato, andre forteller en historie.


 

 Mest personlig blir juletreet når barna er med å pynter, men det er noen år siden barna i familien vår hadde interesse for det. Neste år håper jeg lille Pernille blir med å pynter juletreet, slik våre barn var hos besteforeldrene både på Orre og i Skien!

Ha en flott desember kveld! Husk julekalenderen min her, viss du har lyst til å bli med!

 

 

 

 #design, #designjul, #julekuler, #kahlerkuler, #juletre, #hjemmelagetpynt, #interiørblogg, #llivetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg, #inspirasjon

 

 

3 kommentarer
    1. Syns begge deler er bra. Men det er jo kjekt når barna pynter 🙂 Det blir kjekt for Pernille å være med å pynte hos bestemor neste år. Kanskje hun heller vil trille kuler med Tara 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg