En skatt er kommet i hus!

Hei! Håper dagen din har vært fin! I dag fikk jeg en skatt!

Jeg fikk den helt uventet, og sikkert helt ufortjent!

En dame som kjenner meg godt, og som kanskje også leser bloggen min for alt jeg vet, hadde tenkt på meg da hun fikk denne i hende! Er det ikke fantastisk med slike mennesker!

Og jeg er helt enig med giver at den passer perfekt hos meg!

Den passer jo til alt fra blomster til røde epler!  Men det jeg hadde for hånden var klementiner! Så da ble det klementiner i denne omgang!


Hun som gav den, mente den passet perfekt til min stil. Og jeg ser at den passer så godt inn her på kjøkkenet. Den ville passet i HÅLÅ og på hytten og! Men stil og stil, fru blom? Har jeg noen stil? Her er jo blanding av glitter og rekved! Men det blir kanskje en stil av sånt og?

 


Uansett, ha en herlig kveld! Vi blogges! Ellers minner jeg om dagens luke i julekalenderen. Vil du være med, så heng på!

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg