På årets siste dag, nyttårsbordet

Hei! Da er det snart tid for å takke for 2015, og samtidig ønske 2016 velkommen! Nyttårsbordet er dekket-med “god hjelp” av Tara. Dandering av x antall meter grå nervøs fløyel går ikke upåaktet hen med pus i hus, og selv om duken nå ligger der den skal, ligger katta i vinduet og passer på. Det kunne jo hende duken begynte å bevege seg igjen.

Jeg hadde kjøpt to grå “duker” i nervøs fløyel. Dukene er tre meter lange, så den ene ble delt i to og sydd på endene. Dermed ble det en duk som passer til bordet, også når begge klaffene er i. I dag har vi imidlertid ikke bruk for ekstra klaffer.

Julepynten er ikke ryddet vekk ennå, og jeg har lyst til å ha den en stund til, men i dette rommet er det ikke jul lenger. Bordpynten går i dag i svart og rosa. Her på bloggen har jeg oppsummert året som har gått i to deler. Del 1 og del 2.

Man minnes også andre nyttårsfeiringer, både som barn, ungdom og voksen. – Og noen nyttårsaftener utmerker seg i minneboken av ulike grunner. Med disse bildene fra mitt nyttårsbord, ønsker jeg alle et riktig godt nyttår!

Og om noen skulle være i tvil, pus har kontrollen!

 

10 kommentarer

Siste innlegg