Nyttår, Mariusgensere og rosa..

Hallo og fine kvelden, årets første kveld! Er det ikke herlig med et helt nytt år, 365 dager, som ligger foran oss! I går var det hyggelig nyttårsfeiring. Dyrene våre er ikke særlig redde for raketter. Stella, hunden, bryr seg ingenting. Ikke den eldste katten heller. Den hvite Maine Coonen vår gjemte seg riktig nok under sofaen en stund mens det smalt som verst, og  svarte Diva var søkk borte mens rakettene regnet over området. Ellers har jeg i dag festet tråder og dampet en rosa Mariusgenser, faktisk den første av tre, og den er til datteren min. På pinnene nå befinner min genser i samme farger seg, og til slutt blir det en til barnebarnet, godt med planer ved oppstarten av et nytt år, og kjekt å strikke Marius-genser. På en måte liker jeg veldig godt denne genseren i de originale farvene, men det litt gøy med andre varianter og.

 

I skrivende stund er vi barnevakt for den lille tulla, som sover ¨så søtt i reisesengen ! Rart å tenke på hvor lenge det er siden våre barn var på den alderen. For 20 år siden var mammaen hennes like lita, men det føles ikke som 20 år. Det er veldig rart det med tid i grunnen, hvor relativt det er.

Ellers ser jeg på facebook at juletrær og julepynt ryker ut nå til nyttår. Selv har vi hatt julepynten framme en måned nå, men jeg har ingen problemer med å la den være framme litt til. Det som lyser i vinduene og på trær ute, kan få være til januar går over i februar. Vi pleier det. Jeg synes det blir så fryktelig mørkt ute, når vi fjerner jjulebelysningen, selv med langt flere utelys enn de fleste, syns jeg det.

Men selv om julepynten henger med, var det kjekt å pynte nyttårs-bord i rosa, grått og svart i går. Og denne oppsatsen var bare så lekker, så den skal jeg virkelig nyte!

 Ha en flott kveld! Vi blogges!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg