Det er lov å ombestemme seg!

Heisann! Håper du har hatt noen fine dager i det nye året!

Nå står jammen meg snart den skikkelige hverdagen for døren! Hvor ble juleferien egentlig av?

Og plutselig var det nissefritt her igjen! Det er lov å ombestemme seg! -Og der røyk jammen jula ut likevel! Det begynte med juletreet, så dro det ene det andre med seg. Men ennå lyser det ute, og det skal det få gjøre ut januar, tenker jeg! Det er mørkt nok i januar!

Jeg har nesten tenkt på kjøkkenet som et “julekjøkken” fordi kjøkkenet var ferdig omtrent da julepynten kom på plass, men jeg må si jeg liker kjøkkenet like godt i “sivil”. Jeg fikk løper, grytekluter og grillvotter til jul, og nå var det skikkelig kjekt å bytte ut det røde,

Ja, alt til sin tid, og nå er det mange måneder til det julerøde skal på plass.

Hvitt, beige, natur og pastell, det går man vel aldri lei?

-Og når man kommer til lyseblått….

Ha en nydelig kveld!

 

2 kommentarer
    1. Så koselig kjøkken 🙂 Jeg gleder meg til å “kaste ut” jula i løpet av uka, blir godt med litt avveksling fra de tunge rød fargene 🙂
      Ha et fortsatt riktig så godt nyttår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg