I rampelyset

Heisann, og fine kvelden! Ja, faktisk er kvelden her blitt lys som dagen nå i kveld!! – Og det er ikke bare meg som synes det er greit med lys til arbeidet! Arbeid er vel forresten en mild overdrivelse?

 

Ny lampe er kommet i hus! Jeg har lenge ønsket mer lys i TV-stuen, som er den stuen vi bruker mest. Her ser man TV og leser, for å nevne noe. Selv sitter jeg ofte her med et strikketøy, og her er også “yndlings-bloggeplassen” min.


Når det gjaldt gulvlampe, visste jeg med sikkerhet hva jeg ikke ville ha. En begynnelse, kanskje, men lite konstruktivt. Men det var før jeg med en tilfeldighet så HAKTOR fra IKEA. Den lampen var rett og slett svaret på alle mine drømmer om ekstralampe, røff og tøff, og simpelthen PERFEKT!

Jeg liker så godt å mixe det røffe med det mer glamorøse, og hva jeg skal beskrive stilen som, er ikke godt å si. Men det er iallfall slik jeg liker det!

-Og i dag kom mannen hjem med denne lampen, så nå er den kommet på  plass, og naturligvis passer den akkurat så godt som jeg så det for meg, kanskje enda bedre?  Men det er ikke bare meg som liker lampen.


Tara satte minst like stor pris på den, og hun har ligget framfor/ under lampen siden lyset ble skrudd på! Det kan jo være greit å variere stilling……


 Bare man fremdeles holder seg i rampelyset! Eller var det lampelyset?


Her er forresten lampen uten katt.


På bildet fra IKEA sine sider ser ikke lampen så gedigen ut som den faktisk er, mer som en vanlig gulvlampe, men den er svær!

Ellers er jeg litt overrasket over at bloggen min har hatt besøk av lesere i 85 ulike nasjoner, og at den faktisk leses jevnlig fra en del land. Jeg går ut i fra at det i stor grad må handle om utflyttede nordmenn. Nå har jeg lagt inn  en oversetter fra Google i bloggen min, slik at leserne mine kan velge hvilket språk de vil se bloggen i. Oversettelsen blir selvfølgelig i beste Google translate-stil! (Men man har vel ikke mer moro enn amn lager selv!)

 

Ha en fin kveld videre! Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg