Blir man noen gang lei av blått og hvitt porselen?

Hei! Finnes det noe mer klassisk vakkert enn blå og hvit porselen, og blir man noen gang lei av porselen i disse klassiske farvene?

 

 Ja, jeg kan jo bare snakke for meg selv, og jeg blir aldri lei!

 

Jeg må vel ile til i samme slengen å tilstå at jeg har flere serviser i disse farvene! – Og det er mange vakre blå og hvite serviser.


Jeg nevner her svibelmønster og stråmønster, som jeg selv har. En annen favoritt er Spode, Blue Italian. Dette serviset er jeg dessverre ikke eier av selv, så bildene jeg presenterer er lånt fra sidene til Royal Design og Spode.

 

 

Spode er Englands eldste porselensprodusent, og blir fremdeles laget i industriområdet. Selv liker jeg altså veldig godt Blue Italian, men det finnes flere andre fine mønstre også fra Spode. 

Akkurat nå er det tilbud på tallerkener fra Spode, Blue Italian med hele 25% avslag på Royaldesign.no. Så om du som meg, synes disse tallerkenene er fine, har du nå sjansen til ¨å gjøre et veldig godt kjøp!

 

 

Tallerkenene fra Spode, Blue Italian med hele 25% avslag finner du her. Der kan du også blant annet kjøpe et stilig forkle i samme mønster som tallerkenene. Ha en flott kveld videre!

Vi blogges!

 Dette innlegget er sponset

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg