En øy til alt

Hei! Håper du har hatt en fin helg! Det har vi her, med alt fra fødselsdagsfeiring for min vesle niese til et heller iskaldt opphold utendørs med å rense spaet for is.

 

Jeg gjentar visst meg selv til kjedsommelighet. Jeg er bare så fornøyd med kjøkkenet etter oppussingen! Det ble akkurat så bra som jeg håpet, bare enda litt bedre!

Det var mannen som først foreslo at vi skulle ha en kjøkkenøy. Jeg for min del trodde 14 kvadrat kjøkken var alt for lite til å ha noen øy.

Men det viser seg at viss man bare planlegger litt smart, så har man plass til nøyaktig det man vil. -Og kjøkkenet virker mye større!


-Og en øy gjør hele forskjellen. En ting er at det er verdifull skapplass under, og det er naturligvis bra.


Bra er det også med benkeplass både til baking og til å sette fra seg ting og tang. Endelig har vi også nok stikkontakter både på kjøkkenet og i resten av heimen etter at en elektriker gikk fritt her i vel en uke!


En annen ting jeg elsker med øyen er at det er blitt en veldig koselig plass å sitte, alene med en kaffikopp på morgenkvisten eller sammen med et glass på lørdagskvelden, eller rett og slett et sted å nyte et bedre måltid.


Jeg trodde øyen ville bli en “nødsitteplass”, og det hadde den nok blitt uten de fantastiske barkrakkene fra Aflekt Home som vi kjøpte. De barstolene er bare helt herlige!


Nå er det derimot blitt et av husets koseligste steder å sitte!


Her er plass til fire. Er vi flere, trekker vi inn i spisestuen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg