Å, gi meg glade vårfarver, gi meg rosa!

Å, gi meg glade vårfarver! Vinteren er kommet til Jæren, og det er så vakkert ute med et hvitt teppe av snø!  Siste rest av julelys ute får derfor henge litt til!

  Inne derimot, er jeg klar for vår, og jeg er klar for farver!

Selv kommer jeg alltid tilbake til pastellfarvene på denne tiden av året,


Sammen med noen mer dempede farver, blir det så herlig og vårlig mot lyse og nøytrale rammer.


Og lyse, nøytrale rammer, det skal vi fortsette å ha, tenker jeg!  Men i dag går jeg for rosa, en farve jeg alltid kommer tilbake til!

Det skal ikke så mye til å få en rosa stue, en pute her, et pledd der. Ja, også mengder av rosa blomster og lys!

Men i den rette stuen ville det jo vært lekkert med denne drømmen av en
rosa sofa fra Ellos.

 

 

Et rosa fat, også fra Ellos, passer nok bedre for meg og alle andre som ikke er så dristige, vi som bare vil ha noen små rosa innslag.


 

 

Selv en rosa kopp eller to kan være med å gi vårfølelse i heimen. Koppene er også fra Ellos.


Har du som jeg lyst på noen rosa innslag i hverdagen din, finner du dem på Ellos.

 

Ha en flott kveld! Vi blogges!

 Innlegget inneholder annonselenker.

#rosa, #vårlig, #paastell, #lys, #blomster, #interiørblogg, #hannetoves, #livetpånorgesbestevestkant

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg