Å, hjelpe meg så trendy man ble sånn plutselig!

Hei og fine kvelden! Her går det i hundre med hund og to katter som leker med en tennisball. De fyker etter hverandre og runder hjørnene i hundre.  De gærne har det godt -Og så lager de liv og røre, noe som er veldig koselig.  Her med “salt & pepper” eller Tara og Diva.

Men det er ikke bare inne det er “storm i kastene”. Værmeldingen for morgendagen lover ikke bra, og vi som hadde tenkt oss på hytten. Jaja, tiden får vise hva det blir til når stormen Tor kommer!

 

I dag hørte jeg forresten at gjenbruk var det nye, trendy! Folk var lei av bruk og kast, og gjenbruk ble bare mer og mer populært enten det gjaldt retroklassikere eller andre designmøbler eller at man rett og slett fikset på tingene, gav dem en makeover, og vips ¨så hadde man nye møbler ! Jeg tror at folk i dag er opptatt av kvalitet framfor kvantitet.  De vil ha ting som varer, og mange er lei masseproduserte greier. -Og gjenbrukt kan som kjent blandes med både nytt og gammelt, billig eller dyrt!

Hjelpe meg så trendy jeg føler meg her jeg sitter i ektorpen og ser gjenbruk over alt!  Det er litt arbeid å pusse opp og trekke om møbler, men hjelpe meg så gøy det er å få det akkurat som man vil, trendy eller ei!

 


Ha en fin kveld!

4 kommentarer

Siste innlegg