Hei, hva har du lyst å lese mer om?

Hei! Da var det plutselig kveld i stuen, ikke i den blå stuen på bildet , men her i stuen! Men har du sett noe så nydelig som stuen på dette bildet? Både det bildet og de to andre bildene i dette blogginnlegget er lånt  fra Country Style!

Jeg synes denne blåfargen er så utrolig nydelig, akkurat den jeg har prøvd å tilsette interiøret hjemme i små doser om dagen! -Og den slitte, landlige stilen, den blir i all fall ikke jeg lei med det første!

Ja, her er det med andre ord bare å drømme seg bort!  Interiørblader er aldri feil, men jeg må innrømme at det blir ekstra “rett” på denne tiden av året! Vi vil jo så gjerne la oss inspirere!

Og når det kommer til inspirasjon, ¨så lurer jeg på hva nettopp du vil lese mer om på bloggen! Hva inspirerer deg, og hva skal jeg skrive mer om? Ha ellers en nydelig kveld videre, så blogges vi snart!

 #inspirasjon #countrystyle #blue #blå #livetpånorgesbestevestkant

8 kommentarer

Siste innlegg