Bananas med sprayboksen

Hei! Da er det fredag, og jeg er bare innom som snarest for å ønske dere en fantastisk helg! Her på Norges beste vestkant er værgudene på vår side. Det ser ut til å bli en perfekt helg! Så da tenkte jeg å poste noen bilder fra den årstiden vi snart kan begynne å glede oss til! Rart hvilke drømmer et lite solstreif får frem, selv om det er kuldegrader ute ennå!

 

 

Jammen er det deilig når blikket snart igjen kan vendes mot hage og uteområdet! De første snøklokkene titter allerede fram, og snart kommer flere løkblomster! Men bare vent, når våren får tak for alvor, da er iallfall ikke jeg sein å be. Da er det fram med utemøbler, slik at vi kan flytte ut samtidig med at de første solstrålene tar tak!  Bildet over er fra frokostterassen vår en dag i sommer! Snart kan man igjen nyte kaffekoppen ute! 

 


For et par år siden gikk jeg nærmest bananas med sprayflasken! Det var ikke snakk om tagging, men om at jeg plutselig fikk en enorm kjærlighet for turkis! Knall turkis er intet mindre enn fantastisk!

Det ble en turkis hagetralle og turkis hagesykkel! Noen andre turkis ting ble det jammen og! Sykkelen har stått som et smykke ved døren, og man blir rett og slett glad av å se den! Snart kan den hentes fram igjen og er klar for en ny sesong og nye blomster!

I høst var faktisk noen så desperate at de stakk av med hagesykkelen (På to flate dekk og med to enorme blomster korger med lyng i!) Men heldigvis kom den tilbake takket være en observant nabo som dro kjenselen på en turkis sykkel! I kveld er jeg barnevakt for en liten tulle, og vi har vært i butikken å handlet! Å, så koselig det er med en liten som sitter i handlevognen å smiler og sier “hei” til folk vi møter!

 


 

Med dette ønsker jeg dere en strålende helg! Kanskje litt tidlig for en knall turkis sykkel ennå, men jeg skal i  det minste  gjøre det trivelig rundt inngangspartiet i løpet av helgen! Vi blogges snart!

 

9 kommentarer

Siste innlegg