I en pastellfarget boble?

Heisann! Jeg tror jammen jeg har havnet i en pastellfarget boble denne våren, gitt!

 

Med den største ro konstanterer jeg at pastellfargene spiser seg inn over større og større områder i heimen!


 

Galskapen begynte visst i sommer da kjøleskapet ble himmelblått. Så ble skapet fra svigermor pistasj-grønt! En retro-radio i den herligste grønnfarge flyttet inn på kjøkkenet vårt like før jul,

Nå er denne herligheten på vei til meg i posten!

Jeg har ønsket meg en kjøkkenvekt i nostalgisk eller retro design, en som er fin nok til å stå framme når den ikke er i bruk, ja en som rett og slett pynter opp på kjøkkenbenken! Men med mitt krav om at ting skal kunne brukes, har jeg ikke lyst å kjøpe en vakker, gammel vekt, som kanskje viser seg å være like nøyaktig som høyvekta på Moss. I går dukket den opp på importpris.no  på finn, og da var jeg ikke sen om å klikke den hjem!  Alle fargene var fine, men en måtte man velge, så den som er på vei hit, er grønn! Håper fargen er like fin i virkeligheten!

 

Vår gamle maccamaster fra sommeren -88 er still going strong, og nå går det sport i å se hvor gammel en kaffetrakter kan bli! Ein skigard kan ikkje vare evig, sies det. Men kan en kaffetrakter vare evig tro? Aktiv dødshjelp er ikke aktuelt! Men når kaffetrakteren en gang trekker sitt siste sukk, ja da blir det en pastellfarget variant! Herlighet, så mye lekekert det finnes på den fronten!


 

Dette var ikke akkurat stygt heller!

 

Eller kanskje man  skal gå for en helt enkel moccamaster? De er ganske fjonge de også i ny drakt!   

 

Jammen er det godt det er liv i den gamle hvite ennå, for jeg ser for meg at dette kan bli valgets kval! Ha en super dag videre! Vi blogges!

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg