har du lyst på en liten hyggelig gave?

Å, hopla hei, der rundet jammen facebooksiden til Norges beste vestkant 500 likes! Tusen, tusen takk til alle som liker siden og som følger Norges beste vestkant både på fb, insta og her på bloggen!

Nå har jeg lyst å feire litt og gjøre litt ære på dere lesere, og i den forbindelse deler jeg ut tre giveaways, tre hyggelige små gaver! Bilde kommer på bloggen senere! Dagens bilder er av ulike  fra rundt omkring i huset.   


 

Det du må gjøre for å få pakke i posten er å kommentere under på innlegget her. (Husk å like facebooksiden min viss du ikke alt har gjort det)

Ellers legger sikkert observante lesere merke til at jeg har endret litt på navnet på bloggen. Bloggen heter nå bare Norges beste vestkant, men jeg kommer fortsatt til å blogge om livet her på NORGES BESTE VESTKANT, det gode hverdagsliv!

 

Da ønsker jeg alle en strålende dag og en herlig helg! Vi blogges snart!

 

#500liks #feire #giveaways #hverdagsliv #norgesbestevestkant

23 kommentarer

Siste innlegg