Sitte sammen å dingle med bena!

Heisann! Håper du har hatt en fin dag! I dag har det vært skikkelig vårlig med solskinn inn gjennom vinduer som kunne trengt en vask! Herlig! Ikke at vinduene må vaskes altså, men at solen skinner! Jeg simpelthen elsker denne årstiden, og så elsker jeg forventningen den bærer med seg om at det snart, meget snart er tid for å parkere støvletter og dunjakker!

-Og, du, finnes det noe som gir mer vårstemning enn en stor bukett tulipaner?

I hagen stikker snøklokkene fram, og er ikke det et vårtegn, så vet ikke jeg! Herlig!

Ellers er det litt maling på gang her i huset. En liten søt slagbenk er blitt lys rosa. Utrolig hva litt farge har å si! Slagbenken fikk et helt annet uttrykk som rosa enn som svart!

De lyse og sarte pastellene er spesielt vakre på litt nostalgiske møbler, synes jeg! Kameralusen er selvsagt med! 

Denne rosa vesle benken er akkurat passe stor til at to barn kan sitte sammen der å dingle med bena.


 

Under lokket er det plass til leker, mange leker!

Vi har en annen slagbenk også i huset. Den står i kjellergangen nå, og er blitt gustaviansk blå. Det synest jeg også er en nydelig farge. Slagbenken stod på det kjøkkenet vårt der vi bodde da de eldste barna var små.

Jeg synes slagbenker er veldig koselige. De har en nostalgisk sjarme, og er faktisk veldig anvendelige både som sitteplass og til oppbevaring! Vaskesettet er kjøpt for en billig penge på en lokal kjøp, salg, bytte side for ett par år siden!

Ha en fin kveld videre! Vi blogges!!

#gammelrosa ¤slagbenk #vår #tulipaner #snøklokker #gustaviansk blå #norgesbestevestkant

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg