Pakke i posten og et hav av roser, hverdagen kan være super, den!

Hei! Håper dagen din har vært fin! Her er det lite som minner om vår og sommer i dag med sludd og vind!


 

Selv kom jeg hjem til hentelapp i postkassen! Alltid kjekt når det kommer noe spennende i posten, og i dag var det pakke fra Bonytt!

Jeg ble kjempeglad da jeg pakket opp denne vakre lille Kahler Omaggio vasen med grå striper! Størelsen er helt perfekt, passer faktisk til “alt”. Fra før har jeg en litt større Kahler vase, med sølv striper, og jeg liker den også veldig godt. Mainstream eller ei, jeg liker disse vasene.


 

Ny vase krever nye blomster, så da var det avgårde for å kjøpe roser. På Coop har de medlemstilbud på roser denne uken, så to buketter vakre rosa roser ble med hjem.


 

Tips for hvordan du tar vare på rosene så de varer lenge, finner du her! Det følger nesten alltid holdbarhetsmiddel med rosene fra Coop.


 

Så nå er det bare å stenge snø, sludd og regn ute og kose seg inne!


 

Ha en fin kveld!

#pakke #bonytt #roser #kahler #kahleromaggio  #coop #norgesbestevestkant         

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg