Få det fint med lin!

 Hei! Er du klar for litt vårlig inspirasjon? Selv har jeg alltid ønsket å omgi meg med skikkelige ting når det kommer til møbler og annet som man ikke skifter ut hele tiden. Men det at man går for skikkelige ting, betyr ikke at det trenger være dyrt. Som kjent er jeg en stor fan av gjenbruk. Kvalitetsmøbler trenger heller ikke koste skjorta. Selv er jeg ikke villig til å betale en formue for en stol eller en lampe bare fordi en eller annen kjent designer har satt navnet sitt på den. Med det mener jeg ikke at design ikke kan være lekkert, men selv går jeg for andre løsninger.


Duk:Ellos

Jeg er glad i hvitt og naturfarger, og har alle store ting i en rolig fargeskala. Denne fargeskalaen passer godt sammen med tekstiler i lin, enten man går for linfargene eller for de mer støvete pastellene! Lin er et herlig materiale som jeg bruker mye. Lin tåler røff og daglig bruk, noe som er greit når men lever med barn og dyr, og tekstilene kan vaskes! –Omatt og omatt!

Puter: Ellos

Selv liker jeg godt at tekstiler i lin har en litt myk og vasket look. Den får man ved å tørketromle på lav temperatur. Liker man bedre en mer striglet look, er det bare å gi seg i kast med strykejernet!

Siden lin holder seg fint år etter år, er jeg villig til å legge litt penger i lin produkter. Selv har jeg veldig god erfaring med produkter i lin fra Ellos, og de er rimelige sammenliknet med tilsvarende produkter fra andre leverandører.

Puter:Ellos

Ellos har også en litt mer eksklusiv serie kalt Premium Quality-sortiment. Disse produktene har høy kvalitet og gir en luksuriøs følelse.
 


Duk:Ellos Premium-Quality  Flere lekre linprodukter, og mye annet, finner du her.

Ha en fin dag videre! Vi blogges!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg