En stor kjærlighet i hengekøyen, og over alt ellers

Vatt-tepper! Har jeg skrevet om dem før? Garantert! Som liten jente var jeg mye hos farmor og farfar.  På hytten deres hadde de en herlig hengekøye, og oppi den var det vattepper i de herligste farger! Var det da kjærligheten til disse fantastiske, nostalgiske pleddene begynte?

Ikke vet jeg, men jeg digger vatt-tepper! De passer over alt, hjemme, på hytten, i hage, til piknik i det fri! Når man velger en interiørstil som kombinerer hvite sofaer og dyr med pels, er det heller ikke feil med vattepper! Da jeg i går gravde meg ned i Ellos sine sider, ble jeg så inspirert av dette flotte bildet fra Odd Molly. Her er ikke bare vatt-teppe, men puter og pledd i tillegg!

Odd Molly har jeg til denne dag bare forbundet med klær, men hvor feil kan man ta! Hjem kjennetegnes av høy kvalitet, farge, mønster. Her er det massevis av inspirasjon å hente! Nå må jeg i all beskjedenhet si at dette er ganske kostbare ting, men jeg er sikker på at man får kvalitet som varer! – Og vattepper, puter og pledd går iallfall ikke jeg lei av! Om ikke annet, så kan man la seg inspirere! Denne stilen lar seg nemlig veldig godt gjennomføre på budsjett, men det kommer jeg tilbake til en annen gang!

Vi har forresten hengekøye hjemme. I sommer tror jeg jammen at jeg må få den opp og fylle den med herlige tekstiler! Så kan man drømme om å ligge der med en god bok (Jeg, som aldri leser bøker, men det er lov å legge store planer) Ha en fin dag, mens vi venter på hengekøye-vær! Vi blogges!
 

4 kommentarer
    1. Lekkert med slike tepper i delikate farger og mønstre..mye fint her :))…vi har også ei hengekøye..ligger gjerne i den en varm ,fin sommerdag :)) Ha en trivelig kveld :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg