Det går unna

Heisann! Håper du har hatt en fin dag! Her går det unna med interiørgarn! Men fytti, så tungt det er å strikke med! Det blir tøft, knalltøft, men jeg tror det komme til å bli med dette ene prosjektet! Gøy å ha prøvd er det uansett, og jeg tipper teppet blir deilig og varmt!

Selv er jeg et skikkelig teppe-menneske, så tepper og pledd får jeg aldri nok av!


 

Man kan jo strikke mye annet rart av dette garnet også, og jeg tror nok at et mindre prosjekt, eventuelt et prosjekt strikket i flere deler, er å anbefale! Selv liker jeg egentlig best å strikke i tynt garn!


 

De velfødde englene i bakgrunnen skal opp på veggen etter hvert, men først skal den utvalgte veggen få seg en runde med kalkmaling! Er det ikke godt at det er noen prosjekt på vent?


 

Ha en herlig kveld! Vi blogges!

#strikketøy #interiørgarn #engler #kalkmaling #norgesbestevestkant

 

17 kommentarer

Siste innlegg