Det er neimen ikke feil, nei!

Hei! Håper du har en fin dag og snart er klar for helg! Ellers kjenner jeg og at jeg blir mer og mer klar for noen dager i California, men først er det helg og en tur på hytten!  Hytteliv er neimen ikke feil, nei ! Værmeldingen er lovende, så la oss håpe det stemmer!

Ellers har jeg vært en tur på IKEA, så gule påskelys og oransje lys som dufter apelsin er klare for en tur til fjels!

-Og dette lyset måtte bare bli med. Det var ikke til å unngå all den tid det heter sommer!

De lekre påskegule tallerkenene skal og finne sin plass på hytten! Det blir rett og slett påskestemning på forskudd!

Crom-spray fra Biltema er og pakket, og jeg planlegger en makeover av noen skrekkelige lysestaker! Noen har sagt at kobber og messing er in, men det hjelper ikke, for jeg liker det ikke! Tidligere har jeg sprayet med sølvspray, men det blir matt, så nå blir det spennende å se om denne virkelig er så blank og fin som den ser ut på lokket!


Ja, og så har det jo vært tilbud på smågodt….Egentlig er jeg av den oppfatning at smågodt er for småunger, men jammen ble det litt smågodt likevel! Men i denne sammenheng vil jeg si vi var meget finslige! Planen er å fylle det i et par påske-egg på hytten!


 

Hunden vår, Stella, elsker hyttelivet, så hun er mer enn klar straks hun hører ordet hytte. På hytten er hun enebarn, ingen katter å konkurere om oppmerksomheten med!  Det første hun gjør når hun kommer inn på hytten, er å fly avgårde og hente leker og tyggebein, som hun alltid gjemmer igjen før vi reiser hjem. Man kan jo aldri vite, og det er best å ta vare på verdisakene sine!


 

Ellers har vi veldig mange planer for hytten i nærmeste framtid. Det blir en real makeover, men vi begynner ikke før til sommeren, og jeg lover å opdatere på bloggen etter hvert! Ha en herlig dag videre! Vi blogges!

#hytte #tilfjels #gulterkult #cromspray #diy #makeover #cabinlife #hundeliv #hytteliv #norgesbestevestkant

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg