Har du sett noe så kult?

Hei! Håper du har hatt en fin dag! Det har vi her, og det er så herlig å merke at vårsolen atter skinner på oss! Det er fremdeles litt is igjen på dammen, men den smelter mer og mer for hver dag som går! Snart tid for uteblomster og snart tid for hagesykkel! I dag så jeg forresten noe kjempekult nettopp på sykkelfronten!

Bildet er hentet fra Viivilla

Selv har jeg skikkelig sansen for gjenbruk og at ting brukes på nye måter, og dette var jo skikkelig originalt! Om man ville savne skapplass på badet er en annen sak, og selv tror jeg nok jeg ville det! 

Et annet eksempel på å bruke ting på en annen måte er dette “fruktfatet”. Bildet knipset jeg på kurs på Raddison Blue, Gardermoen for noen måneder siden! Kult, hva? Og den ideen tror jeg faktisk jeg skal spinne videre på til sommerfest en gang!

Ha en fin kveld videre! Vi blogges!

#redesig #gjenbruk #sykkel #trillebåre #norgesbestevestkant

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg