Lemon tree

Heisann! Håper du har en fin dag! Jeg nevnte i går at det var helt greit at påsken snart var over og at alle gule innslag snart forsvant ut!


 

Men det er et gult innslag som ikke skal ut, og det er sitrontreet mitt!


 

Like før påske kjøpte jeg et lite sitrontre på IKEA. Det er til og med tre helt ordentlige sitroner på treet.


 

Jeg syntest dette sitrontreet var skikkelig stort. Det syntest jeg helt til jeg kom til California og så et “litt” større sitrontre med “litt” flere sitroner! Men alle har vært små en gang…..

 

Og la meg bare erkjenne med det samme at sitrontreet her i huset neppe blir på størelse med det i California, og godt er det all den stund mitt tre faktisk står i vinduskarmen i stuen!


 

Ellers har vi hatt middagsgjester i dag og. Ute er ikke været det spor koselig. Det er rett og slett et sånn et vær der det er koselig å være inne. -Og noen runde med sølvspray har jeg ikke gitt meg ut på så langt i dag! Tror jeg drøyer den til det blir oppholdsvær!

Ha en fin dag videre, da! Vi blogges!

#sitrontre #lemontree #california #norgesbestevestkant #hannetoves

7 kommentarer
    1. Faktisk veldig usikker. Men jeg vanner iallefall 2 ganger i uka. Men det faller blader stadig vekk av det, men er vel og merke plante fra IKEA de har i min erfaring hatt litt dårligere levetid en planter jeg har kjøpt fra andre steder. Men gjorde et kupp da jeg kjøpte den! Gleder meg til å plukke av sitronene; skal lage juice med dem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg