Pissesur og grinete, og helt uten humoristisk sans?

Hei! I dag har jeg lest mange rare statuser på facebook. Noen er blitt single, skal skilles, flytte til den andre siden av kloden osv! Noen er plutselig i et nytt forhold! Så har man alle dem i alle aldre og situasjoner som er gravide. Her er beinbrudd og trafikkulykker, folk som skal selge hus og leiligheter eller har kjøpt de utroligste biler eller eiendommer! Det er sikkert noen som har vunnet penger eller fått igjen i bøtter og spann på skatten og! Eller hva med tidenes skattesmell i millionklassen! Her er det bare å kjøre på med statuser! Det er bare fantasien som setter grenser! For all del, viss dere har glede av dette, så kjør på! Litt latter i hverdagen har vel aldri skadet noen!

Til dere alle sammen, jeg forholder meg til dette i morgen! Er du fremdeles singel, separert, har krasjet eller brukket beinet i morgen, så skal du få min medfølelse! Gratulasjoner i forhold til nye forhold, graviditet, kjøp av hund, katt eller bondegård kommer også i morgen! Nå høres jeg sikkert pissesur og grinete ut, men jeg må bare være så ærlig å si at jeg ikke kan fordra aprilsnarrer! Jeg tror jeg mangler det humorgenet! Jeg er en enkel sjel som stoler på det jeg sier, og jeg liker ikke å bli lurt!

 

Ikke har jeg fantasi til å tenke ut noe troverdig å lure andre med. Men du verden, det er det mange andre som heller ikke har! Det er mange tåpelige aprilsnarrer gitt! De to bildene her er for øvrig av noen skikkelig glade innslag som jeg gleder meg til å ta fram igjen og fylle med planter om ikke så lenge!

Ellers pakkes snart bilen for hyttehelg! Været som er meldt er ikke det fineste, og det var visst ingen aprilsnarr heller! Man pytt, pytt!  

Ha en herlig helg, folkens! Vi blogges snart!

3 kommentarer
    1. 🙂 Synes det er artig med aprilsnar jeg 🙂 Eneste dagen i året jeg kan drive ap med noen. Blitt lurt en gang i dag 🙂 men har ikke lurt noen andre. Kom på dagen for sent 🙂

    2. Elsker 1 april <3
      Bonusdatteren min ble født 1 april og du kan vel tenke deg hva mange svarte da han som nybakt pappa fortalte dette på en 1 april <3
      Seriøst hun har bursdag i dag
      Liker den der blåe sykkelen dinv eldig godt. jeg må finne meg en sykkel og spaye den gul

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg