En skikkelig vitamininnsprøyting!

Hei! Håper du har en herlig lørdag! Det er jo aldri feil med helg, da, og her på hytten får man litt ekstra helge feeling!

Orange er en farge jeg aldri bruker hjemme og som jeg vel aldri har eid et klesplagg i!

Likevel er det faktisk en kjempe kul farge, og på hytten har vi noen oransje detaljer!

Jeg synes det er kjempetøft! Det passer godt sammen med fjellets farger, og så er fargen en skikkelig vitamininnsprøyting!

Hvem kan unngå å komme i godt humør av en slik farge!

Ha en herlig lørdag videre!

Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Ja det er en farge en blir i godt humør av. For min del så skal det ikke mye til før det blir for mye men alikevel så liker jeg den fargen, merkelig det der
      Ha en flott helg

    2. Jeg er en av de uheldige som kler orange men ikke liker fargen! Og jeg mener jeg er FIN i den fargen…huff…*flirer* Likte det bildet over sofaen din, og vovven. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg