Tid for bobler

Heisann og fine kvelden! Håper du har hatt en super dag! Her på vestlandet har det jo vært vår en stund, og plutselig var katten på vill fluejakt i vinduskarmen så blomsterpottene stod og vippet! Maine Coon er visst beryktet for sin lidenskap for fluer. Ganske klumsete sies det og at de er, så en blomsterpotte eller tre er ingen big deal for en Maine Coon. Det ble ikke noe knus, riv og ras i dag, men nye dager bringer nye muligheter!

Ellers hadde det nye spaet kommet opp i riktig temperatur, så det var bare å teste boblene. Det er en egen stemning i hagen når det er mørkt, og slik er det med spaet og. Heldigvis er det ennå så tidlig i sesongen at det blir mørkt ved ni-tiden! Om sommeren kan man nesten glemme å få det mørkt, om man ikke skal sitte våken ut i de små timer, da, noe som ikke er noen god ide når pliktene kaller neste dag! 

Disse lyktene liker jeg veldig godt! Mannen fikk tre av dem i gave på jobb ved en anledning.

Den runde har jeg fått i gave på jobb. Kjekt å få slike vakre gaver! 

Ha en herlig kveld! Vi blogges! 

#bobler #mspa #holmenmarine #utendørsspa

4 kommentarer
    1. Hei
      Jeg kom nettopp over bloggen din – kjempekoselig blogg du har 🙂
      Har lyst å spørre deg om noe som du hadde på bloggen din i 2014….
      Der skriver du at du har lyst på sånne Adirondackstoler – hvite, og at du var i kontakt med et
      firma som kunne lage disse på bestilling.
      Husker du hvilket firma det var? Hva det het og eventuelt en adresse/nettadresse til dem?
      Lurer også på om bildet du poset av de hvite stolene var fra dette firmaet?
      Ønsker meg inderlig slike stoler nemlig – men i min søken etter disse så har jeg jo funnet ut at det er jo ingen som lager de likedan…..
      Men de du hadde bilde av på blogge din i 2014 var AKKURAT sånn jeg vil de skal se ut….
      Håper du kan svare meg på mail 🙂
      Mvh Kari

    2. Hei! Så kjekkt at du liker bloggen min, og takk for koselig kommentar! Ja, jeg lette med lys og lykte etter slike stoler, og mener det ene bildet av de hvite stolene er fra en amerikansk side, og at det andre er fra det firmaet jeg var i kontakt med! Tror det var et lite snekkerverksted. Jeg var nok litt uheldig med hensyn til det firmaet, for de hadde laget stoler, men han eller de som hadde drevet med det hadde sluttet, og jeg hørte ikke mer fra dem. Jeg purret på dem et par ganger uten resultat. Slike stoler lar seg jo kjøpe, men prisen er mildt sagt stiv, og jeg hadde ikke lyst å betale så mye. Dermed ble det å lete etter billigvarianter. Disse er fra IKEA: http://hannetoves.blogg.no/1399722058_10052014.html
      Disse er fra JULA:http://hannetoves.blogg.no/1402766693_flere_amerikanske_dek.html
      IKEA-stolene likner ikke så veldig på originalen, men de er gode å sitte i og er av god kvalitet.Vi har beiset dem, og de tåler godt vær og vind. Stolene brukes mye står ute fra tidlig vår til sent på høst. De fra Jula er helt ok, veldig lette, og jeg tviler på at kvaliteten er så veldig bra. Der de står er de ikke så mye i bruk, og de er heller ikke utsatt for mye vær og vind. Men de originale er jo klart finest! Ha en fin kveld!
      Kari Jonassen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg