Det er ikke alltid at ting er som de skulle vært eller burde være!

Hei! Håper du har en fin kveld! Selv synes jeg nesten denne tiden på døgnet er  den aller beste. Kvelden har senket seg, og vi snakker om ekte kvalitetstid, noen minutter eller mer før det er tid for å finne sengen! 
Om sommeren eller når man har fri, kan forresten tidlige morgener ha samme kvaliteten over seg! I skrivende stund har en varm og sovende hund lagt seg på beina mine. Strengt tatt skal vel ikke hunder sove i sofaen? Men nå gjør hun nå en gang det! Det er ikke alltid at ting er som de skulle vært eller burde være!

Men så har jeg heller aldri ønsket meg et utstillings-hjem! Kanskje det er derfor jeg alltid kommer tilbake til det landlige, det røffe og enkle, en stil til å leve med? Ja, det finnes mange lekre hjem og mange flotte stiler man kan omgi seg med. Selv liker jeg godt å plukke elementer fra alle stiler, men de må passe inn i heimen, og det gjør de ikke om det blir for blankt, perfekt og strømlinjeformet!

Gamle møbler, antikviteter og  bondemøbler, tilfører hjemmet noe ekte og unikt. Spesielt utendørs innbyr den landlige og enkle stilen til uformelt liv med venner og familie! 

 Se bare på disse lekre bildene jeg har lånt fra Country Style. Et slikt uttrykk får man ganske enkelt ikke der alt er nytt!
Ha en nydelig kveld videre! (Viss man skal være helt ærlig, er det faktisk natt) Vi blogges snart!

#landliginspirasjon #landligstil #countrystyle #outdoorliving #utendørsliv #hage #norgesbestevestkant

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg