Det ordner seg for snille jenter!

Heisann! Håper du har en super kveld! Selv pusler jeg med ting jeg absolutt ikke kan! Men det er rart hvordan det likevel ordner seg på et vis! Jeg har altså prøvd å skaffe meg et nytt design på bloggen, og målet nærmer seg…Jeg må bare finne ut et par ting til, så kan det hende det blir bra til slutt! Tara er kjekk å ha, hun poserer for fotografen uansett og elsker å bli tatt bilde av! 

Ellers fikk jeg meg en påminning i dag. Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å kikke på bensin og diselmålere når jeg er ute og kjører, men bilen er heldigvis så hyggelig at den gir beskjed selv når det er tid for en tår for tørsten. Det gjorde den i dag og, i det jeg var nesten hjemme på vei hjem fra jobb. Da er det jo bare å svinge inn på nærmeste stasjon, men i det jeg så gjorde, fant jeg ut at lommeboka nok lå igjen på jobb! Måleren blinket og gode råd var dyre. Så jeg gikk inn på stasjonen og presenterte problemet for den unge gutten som stod der og spurte om jeg kunne få fylle en skvett diesel og legge mobilen min igjen der mens jeg reiste de 20 minuttene tilbake til jobben etter lommeboka! Heldigvis var det ikke noe problem! Takk og lov for kjekke ansatte på stasjonen! Det ordnet seg altså for snille jenter!

Takk og lov også for snille unge gutter! For noen år siden gjorde jeg noe liknende. Telefonen var t

om for strøm, og jeg skulle hjem fra jobb. Plutselig begynte bilen å hoste og harke! Jeg forstod ingenting, for jeg visste at jeg hadde fylt bensin to dager før. Det jeg ikke hadde tatt med i regnestykket var at vi hadde en ung og lovende i heimen på det tidspunktet, rett og slett en 18-åring med rykende ferskt førerkort og at jeg selv hadde lånt bort bilen til denne unge og lovende kvelden i forvegen! Ja, da var det bare å stille seg på motorveien og gjøre som vi gjorde da vi var unge og lovende. Jeg stod ikke mange minuttene å haiket der på motorveien før jeg ble reddet av en ung gutt. Han hadde vel aldri sett en haiker før, tenker jeg, for det er en sjelden sort nå for tiden! 

Ja, det ordner seg for snille jenter……Ha en herlig kveld videre! Vi blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg