De gale har det godt!

Heisann! Håper du har en fin kveld! Det er noen som sier at de gale har det godt. Ikke vet jeg, og det med galskap er vel ganske relativt.

På interiørfronten har jeg gjort mye som mange vil riste på hodet over og kalle galskap. Men som regel er det bare snakk om å våge, som da jeg malte kjøleskapet himmelblått i fjor sommer….Galskap? Ja, kanskje? Men du så fornøyd jeg er med det blå kjøleskapet. Malingen har holdt kjempebra, og det er like fint.

Ofte er det jo slik når man pusser opp at det ene tar det andre, så også denne gang. Og plutselig dukker det opp en ide, en kjempe-ide! Dermed er man igang igjen.

Nå har vi nettopp gjennomført en aldri så liten makeover på badet. -Og det var da ideen kom, ideen om litt mer maling….


Jeg lover å oppdatere med bilder så fort malingen er tørket. Inn til da, ha en herlig kveld, så blogges vi snart!
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg