Life is about the pretty little things

Hei! Håper du har en fin lørdag! For noen dager siden skrev jeg at jeg ikke hadde planer om å bruke årevis på å lete etter veggskap til badet.

Det klarte jeg jammen å holde også. En såpass spesiell “baderoms-innredning”, synes jeg det var finest å kombiner med moderne detaljer, og vi valgte en moderne vask og et blandebatteri som er en fin blanding av moderne og nostalgisk.

Jeg ønsket helt enkle vegg-skap som ikke stjeler masse plass i dybden, men samtidig var det viktig at det var plass til alle “jåleprodukter” som normalt samler seg på et bad.

Disse fra IKEA oppfylte alle kravene. Som en ekstra bonus, var de rimelige i tillegg.

I tillegg til et skap på hver side av speilet, ble det plass til to skap over toalettet, så nå er det orden i “syskrinet”! Nei, jeg mente selvsagt i sminkeskrinet! 

Siden skapene er såpass grunne, er det ikke plass til allverdens rot oppå dem, men noen utvalgte pyntegjenstander fikk stå der. Parfymeflakonger kjøpt i Tunisia og varsomt fraktet hjem for flere år siden. De måtte bare få en plass på vårt “nye” bad.  

Disse fra IKEA er og  kjøpt for noen år siden for en billig penge, men jeg synes de er veldigkoselige.

Ellers har jeg vært på handel med datter og barnebarn i dag, og der ramlet jeg over denne søte vesle lykten med påskriften: “Life is about the pretty little things!” Sant er det sagt!  Egentlig er jeg litt ferdig med skrift på all slags ting, men denne var  så søt at den fikk bli med hjem!

Ha en herlig dag videre! Vi blogges!

#bad #Veggskap #sminkeskrin #jåleprodukter #parfymeflakonger #lifeisabouttheprettylittlethings

 

4 kommentarer

Siste innlegg