Klinkekuler og “Mickey- Mouse-problemer”

God morgen! I dag skinner solen og himmelen er blå. Det er fredelig lørdag i heimen, og planene for helgen er ikke de helt store. Et prosjekt skal avsluttes, og bilder kommer etter hvert. 


 

Noen dager er det som om tiden bare stopper opp…Jeg har opplevd det før, og jeg opplevde det i går! Et helikopter som styrter utenfor Bergen, folk på vei hjem fra jobb, på vei til familie og fri. På heliporten står noen å venter, venter på kjæreste, ektefelle eller pappa. Slike ganger kjenner jeg på hvor skjørt livet er og hvor viktig det er å ikke glemme å ta vare på hverandre. Jeg kjenner og på hvor flinke vi er til å henge oss opp i bagateller, Mickey- Mouse-problemer, som min søster sier.

I forgårs drev jeg å rotet litt med bloggdesignet mitt, og plutselig var “jordkloden” min borte. “Jordkloden” ligger i sidefeltet til bloggen, og viser hvor i verden folk har besøkt bloggen min gjennom de to årene jeg har blogget. Selvsagt hadde jeg ikke tatt backup. Jeg prøvde å legge den inn på nytt, men all historikk var borte.

Absolutt en bagatell, men i det øyeblikket føltes det ikke slik.Heldigvis klarte jeg å finne igjen “jordkloden” og få den på plass igjen. Ikke akkurat vår Herres klinkekule….Men når det er sagt, så har jeg rotet vekk noen andre widgets også, knappene til sosiale medier. Satser på å få på plass nye med det første!

Jeg har det jo med å falle pladask i blant, og nå har jeg forelsket meg i et bilde av et kjøleskap. Jada, det går an! En god venninne fra barndommen skriver bloggen tepausen. Hun blogger om mye forskjellig, så ta en tur innom bloggen og les hennes Kveldstanker. Men se på  denne drømmen av et kjøleskap hun viser  her.   Drømme, drømme…. 

Men nå har fornuften fortalt meg at det ikke er helt dette vi trenger. Kjøleskapet som står der oppe er på samme størelse som “skatten” på bildet, og vi trenger noe større.

Her hjemme har vi allerede et himmelblått kjøleskap. 

 

Ha en flott dag! Ta vare på hverandre! Vi blogges snart! 

#tavarepåhverandre #ulykker #naturkatastrofer #småproblemer #hverdag

2 kommentarer
    1. Tusen takk for fremblogging <3
      Av og til så er enkelte ting noe vi ønsker oss så virkelig men det er en kunst å la være og bare la det være en god drøm å tenke på...
      Som det jeg ikke kjøpte i antik butikken da jeg var på ferie nylig... det er godt å drømme om at jeg kunne kjøpt det men det er godt å bare la det være en drøm
      Ha en fin lørdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg