Follow me!

Heisann! Da var jammen våren på plass igjen! Kunne den bare slå seg ned en stund. Når vi skriver mai, kunne jammen kong vinter være så snill å trekke seg tilbake for noen måneder!

Jeg får starte med å si at dette bildet er hentet fra Garden og ment til inspirasjon, så det er bare å nyte. Svibler er jo bare helt herlige, og det har alltid vært juleplante her i huset. Men som bildet viser, kan de være fine uansett årstid, noe som gleder meg stort, for til jul måtte nemlig sviblene mine ut. Tara var allergisk mot dem. 


Selv har jeg ikke fått  plantet så mange vår og sommerblomster ennå. Været er så lunete om dagen, men til helgen er det lovet 20 grader, så da hjelper det vel! 

Ellers har omsider jeg også kommet meg på pinterest, så nå er målet å oppdage og samle kreative ideer som det så fint heter. Foreløpig kan jeg bare varte opp med inspirasjon til kjøkken og bad der, men det er to viktige rom, og flere kommer etter hvert. Hjertelig velkommen til en kikk! I tillegg er det super-koselig om du vil følge Norges beste vestkant på facebook, instagram eller bloglovin, som du finner linker til i høyremenyen, hvor du også finner pinterest.

Litt vår har vi fått på plass her i huset og, så vi får glede oss over det som tross alt blomstrer og gror i påvente av flere fargeklatter!

Da vil jeg bare ønske alle en herlig dag videre, så blogges vi litt senere!

#svibler #inspirasjon #pinterest #sosialemedier #sommerblomster

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg