Jeg bøyer meg i sølvstøvet!

Hei! Da er kvelden i ferd med å senke seg over meg og hunden i en sofa fra IKEA. Det vil si, selv går jeg litt til og fra og sprayer med crom-spray. Ufattelig fin spray som kan brukes til alt….

Vi malte jo først ett badegulv, så ett til…Ja, det hele startet for såvidt med et praktstykke av et møbel, som ble forvandlet til servantskap. I dragsuget dro den med seg fire nye over-skap og et malt flisegulv før vi satte punktum.

Satte punktum og gikk løs på neste badegulv. Samme farge på kosten. Det måtte til noen nye baderoms-skap der og. Jeg synes disse fra IKEA er helt topp. De stjeler nesten ingen plass i rommet, og så rommer de masse. Herlig! 

Så fikk jeg ryddet i masse gammel sminke. Dere vet slik som har stått på badet siden tidenes morgen og som man ikke har hjerte til å kaste. Det kan jo komme til nytte en vakker dag! 

Men faren er ikke over når alt er ryddet på plass og det er klart for å begynne å style litt. Da er det at jeg våkner og ser hvor stygt det er med “gull” til det grå! Man kan jo ikke ha det slik! Langt mindre sove godt om natten når toalettrull-holderen er i gull i stedet for sølv.


Derfor har både det ene og det andre fått sølvstøv på seg i dag, og selv har jeg sølvstøv på fingrene.

Her vises gulvet godt. Det var en slags brun farge før.

Speilet fikk seg forresten litt ekstra finish på utvalgte steder med en “silvermaling” med “banket” mønster, som jeg fant i boden. 

Nå er det meste på plass, bare for å oppdage at gardinene trengte en vask, så de har seg en runde i vaskemaskinen. De må sikkert strykes etterpå, og det er ikke min yndlings-hobby akkurat! Men jeg tror ikke vi går for gardinløst på do! Slik så forresten speilet ut før jeg gikk til angrep med sprayboksen!

Ellers så har bloggen min passert 100.000 lesere, og jeg bøyer meg i sølvstøvet! Tusen, tusen takk, alle dere som følger meg! Ha en fin kveld videre, da! Vi blogges snart!

#sølv #silver #bad #makeover #malefliser

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg