Nå mangler det bare en rød-rutete duk

Å, for et herlig vær vi har her på Vestlandet i dag! Måtte det bare vare! 

Dagen er tilbrakt i hagen med besøk av datter, svigersønn og barnebarn, samt mine foreldre! Det er så kjekt å kunne samles ute på en slik deilig dag! Jordbær er jo sommer-mat nummer en da, og selv om disse ikke er norske, smakte de jammen sommer likevel.

Ellers har jeg fått klippet plen og tømt dam. Det siste er litt av et prosjekt, men dammen er unektelig finere når vannet er klart, og nå blir den forhåpentligvis det. Husker dere at jeg skrev om det herlige sol-gule serviset som kom i hus like før påske?

Jeg fikk kommentar om at det var deler av et taco-sett, og ganske riktig. I dag fikk jeg flere deler til dette settet i gave av min datter.

Det skal opp på hytten sammen med tallerkenene. Taco er perfekt en fredagskveld på hytten. 

Jeg synes det er så herlig farge på det, skikkelig glad-farge! 

Nå mangler det bare en rød-rutete duk….

På en dag som denne kan man jo ikke trekke i hus, i all fall ikke på mange timer ennå. Det er så deilig med kveldssol i hagen, så den må jo bare nytes! Ha en deilig kveld! Vi blogges!

#uteliv #familie #barnebar #hage #jordbær #taco #tacoservice

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg