For en virkning!

Heisann og vel overstått pinse og 17.mai-feiring! -Og så kom regnet. Bøndene er glade når det regner, fikk jeg høre som barn om jeg klaget over været eller : Tenk på alle de pene blomstene som blir glade for regn!

De fleste ting har som kjent minst to sider. Selv tror jeg likevel jeg foretrekker innendørs livet i dag. Men vår og sommer vil vi ha inne og, selv om det ser ut som en høstdag utenfor vinduet!  Farger gjør susen når det gjelder å trylle frem våren, og i dag poster jeg noen bilder som viser hvordan du kan skape vår i stuen med noen enkle fargeklatter.

Bildene er fra svigermors hus,og vi har brukt glade sukkertøyfarger! Det er ikke alltid så mye som skal til. Turkis er en skikkelig herlig ferge, synes jeg, en farge til å bli glad av! 

Fargeinnslagene er ikke så mange, men for en virkning! 


Det finnes vel få ting som er mer virkningsfult enn puter, pledd, lys og blomster når det gjelder å skape et “nytt” interiør for en billig penge, eller rett og slett å trylle frem litt solskinn på en regnværsdag?
 

Ha en nydelig dag videre! Vi blogges!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg