Den aller vakreste hagen!

Hei! Da er lørdagen i gang med sol og blå himmel! Jeg elsker sol og sommer, så for meg er det en perfekt dag!

I går lovet jeg dere bilder fra en nydelig hage, og her kommer et lite utvalg av det som fikk mobilen til å gå tom for strøm i går. (Ikke første gang jeg klarer det ved kun å knipse bilder) 

En kort tur med båt fra Stavanger ligger paradis-øya Flor og fjære. Selv har jeg bare besøkt denne overjordisk vakre hagen en gang før, for ca 10 år siden. Ja, for det er en hage, eller rettere sagt en gammel husmannsplass. 

Det er lite som vitner om noen husmannsplass i dag!

Blant palmer, sommerblomster, grønne plener, hyggelige benker, vakre dammer og rennende vann kan man la seg fortrylle noen timer.

Det er dammer og rennende vann over alt på denne “vannløse” øya. Store koi boltrer seg i det klare vannet.

Her finner man vannliljer, massevis av vakre, svære vannliljer, som man kan beundre!

Jeg garanterer at man tar med seg masse inspirasjon hjem! Selv skal jeg avgårde å kjøpe jord og gjødsel i dag. Jeg ble plutselig minnet på at også plen trenger gjødsel skal den bli grønn og fin. Det er kanskje håp for mosen her og?

Så det er bare å hive seg rundt. Det årlige Nordsjørittet går rett rorbi huset vårt, så jeg blir innestengt i egen hage om jeg ikke rasker på!

Ha en herlig lørdag! Vi blogges! 

7 kommentarer
    1. Der har jeg ikke vært enda, men det spørs om det ikke må blir en tur snart
      Skal feriere litt på Jæren i sommer så kanskje vi får det til.
      Ha en herlig dag i hagen 🙂

    2. Så kjempefine og nydelige bilder <3 🙂 Jeg kan kjenne sommerduften gjennom bildene dine 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Gu, så nydelig det var der. Jeg må ha meg en tur der når jeg drar til Stavanger igjen. Har hørt om det stedet, men ikke vært. Forstår godt at man får inspirasjon der….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg