Og dagen var som skapt til å bli fylt med ingenting…..

Og dagen var som skapt til å bli fylt med ingenting…..Ja, det må være dagen i dag, tenker jeg.
Regn, regn og atter regn. Jeg trøster meg med at det er bra for nysådd plen med det været vi har hatt på slutten med en dag sol, neste dag regn. Da får vi heller  kose oss med noe som blomstrer inne, tenker jeg, og hvite roser er aldri feil.

I går var vi innom gjenbrukten på Klepp, og jeg kan vel si såpass at jeg igjen har fått t oppussingsprosjekt i hus.

Oppussing er ellers noe det kommer til å bli en del av i sommer, men da på hytten. Men nå får jeg hive meg rundt å gjøre noe. Vi skal avgårde å hilse på et nytt familie-medlem på fire bein, nemlig staffen Jona. Jeg har møtt henne før, men  det har ikke husbonden.

Ha en deilig søndag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg