Et magisk ord

God morgen, god sommermorgen! Jeg er bare som snarest innom for å si hei! Sommerferie er ikke feil! Akkurat nå har vi koselig besøk, og nyter sommeren. Selv om det ikke er knallvær, er det ferie, og det er deilig! Late morgener hvor man kan sitte lenge med kaffekoppen, faktisk så lenge man vil! Best av alt er kanskje at morgenkaffeen kan nytes ute! Den smaker ekstra godt da!

Ja, sommerferie er jammen et magisk ord, nå som da man var barn!  Sene kvelder ute, som går over i natt og man ikke trenger gå inn  og i seng før man selv vil.

Ja, også jordbær, da! Ingen sommer uten jordbær. I hagen er det to krukker med jordbær og markjordbær ved dammen. Det er koselig, men gir ikke noen avling å snakke om, så det går nok mest i kjøpte bær. 

Ha en fin sommerdag! Vi blogges! 

5 kommentarer
    1. Jeg også nyter sommeren, og det er kjempeherlig <3 🙂 Elsker sommer. Selv om jeg humper rundt på krykker og skinne på foten koser jeg meg for det 🙂
      Disse jordbærene så kjempegode ut. Leste i Adresseavisen at Trønderbæra kommer i år 🙂 Gleder meg til den du 🙂
      Ønsker deg en kjempefin sommertirsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg