Svigersisters på tokt

Fine dagen! I dag har jeg og svigerinnen min vært på handel, i slike butikker som interiørfrelste damer liker. Man trenger ikke alltid kjøpe så mye, kjekt bare å kikke og kjenne på stemningen! Steintøykjelleren på Figgjo kommer vi uansett ikke utenom når “søstrene sisters” er på tokt. Skal man være helt presis, så er vi ikke søstre, men svigersisters. Jada, Jankee Candle har de og, på Steintøykjelleren altså! 

Etterpå var det en tur for å få tak i gardinstenger til hytten. Nye vinduer krever nye gardiner og nye gardinstenger. Men det var mannen som skrudde ned de gamle og nektet å skru dem opp igjen, bare til mitt forsvar altså! Nå blir det å skru opp nye i stedet.

Noe fornuftig har vi da virkelig gjort i dag. Vi har montert fire nye putekasser, svigerinnen min og jeg. Til slutt ble vi så flinke at vi ikke trengte monterings-anvisning, og vi lurte seriøst på om vi skulle begynne å jobbe som “putekasse-montører”. Men siden det yrket trolig ikke eksisterer, lot vi det bli med tanken. På Steintøykjelleren fant jeg denne søte vin-oppbevaringen. De hadde den i rosa og hvitt også.

Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en hvit liknende, dog uten visdomsord, på kjøkkenbenken, så hadde den kanskje blitt med hjem? Gjelder det bestemødre og mon tro? Uansett en unnskyldning til å ta seg et glass i kveld kanskje? Sommeren er uansett på besøk og det er sol i hagen. (Solcellelyktene lyste forresten i går, men det var først langt på natt)

Ha en deilig dag videre! Vi blogges! 

#gardinstenger #yankeecandle #shopping #vin #svigersisters #svigerinner

 

3 kommentarer
    1. Hello, this is probably the last thing you want to hear from people but im wondering if you can give my instagram a shoutout on you blog? my instagram is; wineloveer. that would been very nice for me if you could. maybe that i could get more followers and finally some sponsors so i can make enen more out of me passion for wine. hope for a positive answer 🙂
      Best regards wineloveer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg