Endelig!

Endelig! Endelig ble det tid for litt terasseliv på hytten!

Det har ikke vært for mye

av det denne sommeren.

Når solen skinner og det er 19 grader i fjellheimen, ja da er livet ganske så herlig!

Litt arbeid har vi og fått gjort. Gjestene ble satt i sving. Kjekt med dugnad! Vindusrammer og sprosser er malt. Det samme er terrasseveggen.

På rekkverket er sporene etter at det en gang var en port der fjernet. Porten trengte vi ikke etter at trappen ned ble fjernet, og trappen var bare til plage , da den ble dekket av metervis med snø på vinteren. Nå kan barn og dyr ferdes trygt på terrassen, og det ble mye penere enn med porten

Nå er det terrasseliv som gjelder og forhåpentligvis grilling i bålpanne senere i kveld når neste gjestepulje ankommer! Ha en deilig kveld og en god helg! Vi blogges!

6 kommentarer
    1. Så flott det er! Jeg drar også til fjells om noen uker , til søster som bor i Stavanger og har en hytte et sted som heter Tjørn. Fjellet er flott, men for meg bare vår og sommer. Er ingen vintersjel…

    2. Hei! Takk for koselig kommentar! Jeg liker fjellet hele året, men kan styre meg når det er på det aller kaldeste på vinteren. Men nå blir det varmepumpe på hytten, så da skal jeg nok overleve der oppe midtvinters og, selv om jeg er en skikkelig frossenpinn! Ha en fin dag! maiken:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg