Hotel-feeling

Hei! Har dagen fin vært fin? Her kan man ikke klage akkurat! Jeg liker hotell-livet, særlig når man bor på et fint hotell i nydelige omgivelser! Mannen, som stadig vekk bor på hotell med jobben, er nok ikke like barnslig begeistret over hotell-livet som meg.

 

 

Det er noe eget med små, søte flasker med såpe og shampoo! Da jeg var barn og min far bodde mye på hotell, tok han alltid med slike flasker hjem til meg og min søster.

Lille Pernille er for liten til å ha glede av flaskene ennå, så de blir ikke med hjem. Hvite, store håndklær er herlig enten man er hjemme eller på hotell. Det er vel ingenting som er renere og mer delikat.

Denne vakre saken står i foajeen sammen med tilhørende stoler, og jeg gleder meg til å ryke meg ut på min egen sofa i hvitt skinn når jeg kommer hjem.

Ha en nydelig dag videre! Vi blogges!

#hotel-feeling #hotell-følelse #hotell-liv #norgesbestevestkant

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg