Nok en grunn til at det er viktig med nok lys-fat i hus

Hei! En kjent stylist, manlig sådan, har utrykt en gang at interiøret ikke er komplett uten duftlys.Kanskje det er å ta litt vel hardt i? Men sikkert er det at duft-sansen er en viktig sans, og at dufter påvirker oss i mye større grad enn man kanskje kommer på. Selv er jeg svak for det meste som dufter godt, roser, parfyme, røkelse, duftlys og duftpinner, bare for å nevne noe. I går ble det litt nytt på duftfronten

Duftpinner på badet er herlig, men rett og slett avhengighetsdannende. De fyller hele rommet med den deiligste duft. Ofte har jeg kjøpt de dyre pinnene til Durance og Savon. De til kremmerhuset er rimeligere, men dufter også godt. I går ble noen skikkelig billige pinner med hjem. 

Disse kostet hele 49 kr, og har nydelig vaniljeduft. Vanilje er alltid en vinner her i huset, så da var det ikke vanskelig akkurat å plassere en “krukke” på hvert båd. 

Men jeg lot det ikke bli med duftpinnene, for like ved kassen fant jeg verdens søteste duftlys i 7 ulike dufter. (Det stod ingenting om max pr kunde. He he!)

 

Duftene var veldig fine, ikke noe billig danskebåt-lukt, så da var det bare å ta med seg en duftende “bukett” 

 

Jeg skal fortelle en annen gang om mitt forhold til blå sommerfugler. Sikkert er det i allefall at det lyset som hadde en blå sommerfugl var det som måtte testes først!

Det som er viktig med slike metallbokser, er at man aldri setter dem rett på bordet. Boksene blir fryktelig varme!, og kan gjøre skade på bordet.’Nok en grunn til at det er viktig å ha nok  lys-fat  i hus! Haha!

 

Jeg synes alltid det er vanskelig å ta bilde av levende lys. De blir så veldig lysende, så om noen har et godt triks til hvordan man gjør dette, tar jeg i mot med takk! 

Ha en nydelig kveld, folkens! Vi blogges!

#duftlys #duftpinner #durance #savon

,,,

 

 

1 kommentar
    1. Takk for flotte tips! Jeg hadde det i minne det om duftpinner på badet, men hadde glemt det.
      Nå er det skrevet, lettere å huske da….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg