Klar for koselige kvelder?

Heisann! Plutselig ble jeg innhentet av hverdagen, ja, nærmest oppspist av den. Ute skinner solen, men det er blitt mer høst i luften, og jeg kjenner at lysten til å skape litt høstlig stemning i heimen snart er på plass den også.

Ennå skal sommerens pasteller få henge med en stund til, men med mørkere kvelder, kommer lysten på å få det koselig. – Er det ikke dette som er typisk norsk, da, at vi vil ha det nettopp koselig?

Det trenger slett ikke koste all verden å skape en lun og litt mer høstlig stemning i heimen.  Når det meste er hvitt, beige og nøytralt, skal det ikke så mye til for å få et annet uttrykk i stuen.

Det er sommer i stuen i hvitt og rosa. De rosa detaljene er ikke så mange, men de setter et preg på hele rommet.

 

Lys, blomster og puter er mine tre trylleord for å skape en annen stemning enten det er fordi årstidene skifter eller bare fordi man har lyst på noe nytt. Foreløpig nøyer jeg meg med å tenne lysene på lysfatene når kvelden senker seg.

 

Man kan jo ennå håpe på an Indian summer, eller hva? Ha en nydelig dag! Vi blogges!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg