Heller falske enn ingen!

Heisann, folkens! Det er oktober og høsten har for alvor grepet om seg. Selv om høsten ikke er min yndlings årstid, så er det mye jeg liker meg høsten også., kanskje særlig det at det alltid er en unnskyldning for å tenne lys! Egentlig trenger man jo ingen unnskyldning for å tenne lys, men det blir enda koseligere med lys inne når det er mørkt ute, selv om dere som kjenner meg vet at lys er en helårs greie her i huset. Noe annet som er en helårs greie er roser. Ja, roser må man ha i hus, sånn er det bare med den saken!

Det fineste er naturligvis ekte roser, men heller falske enn ingen roser, sier nå jeg da! Og siden jeg liker å ha roser over alt i huset, må jeg innrømme at det finnes en del buketter i huset som verken trenger vann eller som visner.  

Selv kjøper jeg ofte roser på Coop. De er både prisgunstige og fine, og så holder de seg fine lenge, og det er jo hyggelig.  Her kan du lese om hvordan du får rosebuketten til å vare. 


 

Men som sagt, det er lov å jukse, men da foretrekker jeg å jukse med stil. Det finnes mye som er skikkelig stygt når det kommer til kunstige blomster, enten det handler om roser eller andre blomster, og slikt gidder ikke jeg å bruke penger på.

Her om dagen hørte jeg en dame klage over at noen kunstige blomster var dyrere enn en ekte. Selvsagt er de det, hadde jeg nær sagt?. Men til gjengjeld varer buketten lenge. Så derfor mener jeg at man bør legge penger i å kjøpe skikkelig fine og naturtro blomster om man går for kunstig.

Her kan du lese mer om hvordan du innreder med kunstige blomster. Ha en flott oktoberdag!   Vi blogges!

 

#kunstigeroser #kunstig #juks #roser #dekorasjon #norgesbestevestkant

4 kommentarer
    1. Høsten er heller ikke min beste årstid, men jeg kan ikke være enig med deg angående roser…:)
      Heller ingen roser enn falske sier jeg. Men ja, de har gode roser på coop. og de varer lenge.

    2. Jeg er litt enig med deg og her, for på bordet, der vi får blomstene rett i synet, ja, der må de være ekt! Borti en krok, derimot, der mener jeg det er lov å jukse! Ha en strålende dag! maiken:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg