Jungel-liv

Heisann! Håper du har en fin lørdagskveld! Selv føler jeg nesten at jeg tilbringer kvelden i jungelen.

I vinter kjøpte jeg et lite sitrontre. Ja, jeg var nok inspirert av et stort sitrontre jeg hadde sett i California like før. Mitt tre derimot, var ganske lite å tuslete der det stod i karnappet i stuen.

Så da sommeren kom flyttet det ut sammen med et nyinnkjøpt oliventre. (Oliventreet fra året før hadde vinteren gjort kort prosess med)

Så har disse to trærne stått på frokost-terrassen vår i sommer helt til de ble reddet inn i garasjen da det blåste som verst for en tid siden

Jeg har dårlig erfaring med å overvintre vekster i garasjen. Om der er frostfritt vet jeg ikke. Det burde vel være det? Men saken er at jeg glemmer å vanne. Så derfor er trærne flyttet inn i stuen i dag. -Og jeg har flyttet inn i jungelen!

Ha en nydelig kveld videre, da! Vi blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg