Spor i sement

Heisann! Håper du har en flott dag! Jeg er fremdeles uten pc, så blogginnleggene fra denne kanten går litt o rykk og napp for tiden. Men i dag fikk jeg en super ide, som jammen skal prøves ut. 

De siste årene har jo betong og sement blitt mer og mer vanlig i innredningen, og jeg må bare innrømme at jeg synes det er lekkert. Det er så tøfft med kontrasten som betongen gir til andre element i innredningen! En røff betongvegg kan være prikken over i-en. Er du ikke enig?

Blomsterpotter i betong har jeg skikkelig sansen for, og til sommeren skal jeg jammen prøve å lage mine egne i hagen.

 

Grønne planter til røff betong er en flott kontrast.


 

Men det er mye annet lekkert man kan lage og. Se bare på dette herlige hjertet under. Det er ikke alltid det er så mye som skal til! (Dette er kanskje mer mitt nivå når man kommer til murmesterfaget)

Dagens ide handler om sement og gamle støvler. Se hvor dekorativt det er på bordet! 

 

Så nå er jeg på let etter noen gamle, svære støvler, helst av det velbrukte slaget, som skal fylles med sement og bli pynt på trappen!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg