Tenk å være så lat at man ikke gidder å handle mat!

Hei og hopp! I dag har vi prøvd noe spennende!  Ja, jeg må ærlig innrømme at jeg har ment mangt og meget om mat-kasser. Tenk å være så lat at man ikke gidder å handle sin egen mat liksom. 

Ja, ikke nok med det, tenk å være så travel at man ikke gidder lage mat! For slike folk har man vel Fjordland?  

Ja, men plutselig ble vi slike folk, rett og slett fordi vi hadde lyst å forsøke en mer spennende vri på middagsmaten.

Vi valgte å prøve Nettmat fordi vi hadde fått et positivt inntrykk av dem. ​Vi har valgt vegetarkassen, selv om vi ikke er vegetarianere, men jeg synes det skal bli veldig spennende å lage og smake nye retter helt uten kjøtt. Det er en mat-kasse som samspiller med vegetarbloggen til Mari Hult.

Vegetarkassen er en matkasse til 2 personer og inneholder 3 middagsretter. Tilgjengelig i Rogaland, Oslo, Bergen og Trondheim.

Oppskriftheftet kan lastes ned på forhånd, men følger også med sammen med mat-kassen.Tidsbesparende er det ikke, dagens meny tar 45 minutter å tilberede, men du verden så spennende det var å få levert en kasse med spennende råvarer på døren i går.

Så får vi se om dette er noe vi kommer til å fortsette med eller om det blir med en uke. Ha en nydelig ettermiddag! Vi blogges! 

#vegetarkasse #matkasse #nettmat #råvarer #matblogg #vegetarblogg #marihult #lat

Bloggurat  http://bloggurat.net/minblogg/registrere/7feb9c22a6939d4db0b34b7323f27e954a1caa8a Bloggen min er registrert i Klepp

 

8 kommentarer
    1. Dette visste jeg ikke, men for et flott tilbud! Og ære være dere som bestiller vegetar. Håper dere lager mye godt og at du tipser litt om det…

    2. Kjersti Holthe: Egentlig var det veldig greit, men jeg har en mann som jobber offshore -skift. I perioder er det bare meg hjemme, og da liker jeg å ta middagen litt på sparket. Porsjonene var i tillegg veldig store. Vi har ikke matkassen lenger, men det var en grei erfaring. Angående vegetar, så spiser jeg lite kjøtt, mest fisk og kylling, så det var uproblematisk for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg