Slik ble det litt spennende inspirasjon til hverdagsmiddagen!

Heisann! Så var vi i gang med mat-kassen, da, og jeg kan love at første dagen svarte til forventningene. Det blir faktisk restemiddag fra gårdsdagens middags-kasse i dag! 
Det er så spennende å prøve seg på noe nytt i matveien. Oppskriftene, som følger med er kjempefine, og kommer garantert til å bli “gjenbrukt”

Matkassen fra Nettmat inneholder råvarer fra lokale leverandører, noe jeg synes er veldig bra. Neida, jeg er ikke sponset av noen, men med en oppvekst på “bondelandet” prioriterer jeg kortreist  der dette lar seg gjøre. Men ikke for enhver pris. Det er ikke alt som lar seg dyrke i Rogaland for å si det slik.

Bilderesultat for tomater

Tomater fra Orre og “Skitne gulrøter” fra Jæren, ja det er det få ting som slår. 

Denne “matkassen” er jeg også fornøyd med. Det er noe eget med friske urter, og det må man virkelig kunne kalle kortreist mat, eller hva? 


Ellers har jeg oppdaget at telleren min fra Bloggurat er forsvunnet fra bloggen min, og jeg har ikke helt klart å få den tilbake. Siden jeg ar blogget fra mobil i mangel av pc på slutten, vet jeg ikke helt når dette har skjedd. Jaja, det hører til de små ting på denne jord. det finnes da langt verre ting å henge seg opp i!

Men det er ofte de små ting som får fokus, og nå gleder jeg meg over å ha pc-en tilbake, gleder meg over igjen å kunne blogge fra et hjørne på kjøkkenet. Det er å ha mulighet for mobilblogging, bevares, men det er og blir litt knotete, spør du meg! 


Ha en nydelig dag videre! Vi blogges! 

 

 

Ny registrering på Bloggurat  Jeg har plassert bloggen på bloggekartet  i Klepp Ny registrering på Bloggurat

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg