Bloggurat og de nære ting, trenger litt hjelp!

Hei! Ja, her sitter man da og spekulerer over de meget nære ting. Det må til det og i blant! At det skjer store og overraskende ting som vi ikke vet konsekvensen av der ute i den store verden, ja det kan man skrive under på. Men overfor slike spørsmål er man helt hjelpeløs, så derfor håper jeg på større lykke når det gjelder å gruble over de nære og små bagatellene på denne jord! 

Finnes det noe nærere og mer trivielt enn en dusk forresten?

Jeg nevnte for noen dager siden at jeg plutselig var ramlet ut av bloggurat! Hadde det bare vært å “ramle inn igjen”, sånn i en fy og fei! Men så lett skulle det ikke være. I over to år har bloggen min vært registrert der inne som en interiør-blogg.

Lesertallene har varieret, men mesteparten av tiden har bloggen ligget greit synlig. På slutten har jeg blogget fra mobil, men nå var pc-en tilbake, og det samme var bloggegleden. Men det ser ut som om bloggen min er forsvunnet fra jordens overflate. Siden telleren linker til, ja, den eksisterer plutselig ikke. Om jeg har prøvd å registrere meg på nytt? Ja, gjett om….

Jeg har skrevet mail til bloggurat, men har foreløpig ikke fått svar, så nå håper jeg det er noen flinke sjeler der ute som kan være behjelpelige med litt hjelp! 

Ha en nydelig dag videre! Vi blogges!

1 kommentar
    1. Ja, det skjer mye rart i verden om dagen! Det blir spennende å se om Trump greier å gjøre Amerika “great again” da, tiden vil jo vise…
      Så synd med bloggurat da. Men vi får krysse fingrene for at det ordner seg!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg